Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2014

ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΗ 10η ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗ Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ


 ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ 10ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ
1.Συμπλήρωσε τα κενά με τα άρθρα που λείπουν.
…. παππούς άκουγε ….τις φωνές ….. παιδιών και …. μάτια του γέμιζαν δάκρυα.
…. δασκάλες πήραν …. ζωγραφιές και …. κρέμασαν στον τοίχο ….  αίθουσας … εκδηλώσεων.

2.Αναγνωρίζω τα ρήματα, τα ουσιαστικά, τα άρθρα και τα επίθετα στις παρακάτω προτάσεις.
Η Άννα παίζει με την πλαστική κούκλα της.
Το παιδί κάθεται στην παιδική χαρά.
Η τσάντα  είναι δερμάτινη και τα μολύβια ξύλινα.
Ο γρήγορος λαγός πέρασε την αργή χελώνα.

3.Συμπληρώνω τα κενά με τον κατάλληλο τύπο των ουσιαστικών στις παρενθέσεις.
Η δουλειά των……………………… και των ……………………………….. είναι πολύ δύσκολη.(ναύτης, βαρκάρης)
Οι ………………………. και οι……………………… πηγαίνουν για το σχολείο.(μαθητής, καθηγητής)
Οι…………………… και οι……………………….διαμαρτύρονται για τις τιμές των αγορών.(μανάβης, μπακάλης)

4.Συλλαβίζω τις λέξεις που ακολουθούν.
θάλασσα                                                      αρχηγός
γιατρός                                                        πυρκαγιά
εργοστάσιο                                                μαραγκός

5.Γράφω τις φράσεις στον άλλο αριθμό.
Το μαγαζί του μανάβη…………………………………………………………………..
Ο δίσκος του καφετζή…………………………………………………………………...
Οι δουλειές των ταξιτζήδων………………………………………………………………
Τους σκούφους των φουρνάρηδων………………………………………………………….

6.Σχημάτισε τα ακρωνύμια που ακολουθούν.
Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδας………………………………
Ελληνικά Ταχυδρομεία…………………………………………….
Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού………………………………...

7.Γράφω δύο κύρια και δύο κοινά ουσιαστικά.
ΚΥΡΙΑ………………………………………………………………………………
ΚΟΙΝΑ………………………………………………………………………………

8.Γράφω δύο ισοσύλλαβα και δύο ανισοσύλλαβα ουσιαστικά.
ΙΣΟΣΥΛΛΑΒΑ……………………………………………………………………………..
ΑΝΙΣΟΣΥΛΛΑΒΑ………………………………………………………………………….

9.Φτιάξε μια πινακίδα που να λέει πως δεν πρέπει να γράφουμε στους τοίχους.

10.Φτιάξε μια αγγελία που να λέει πως ψάχνεις ένα ζωάκι ή ένα παιχνίδι που έχασες.






ΟΝΟΜΑ………………………………………………….. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου