Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2015

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ (6)

ΤΡΑΓΟΥΔΑΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ...

Είμαι  ευγνώμων  για όλα όσα ήρθαν και θα έρθουν στη ζωή μου.
Για κάθε δάκρυ που κύλησε στο μάγουλό μου, γιατί με έμαθε να έχω λαμπρό χαμόγελο…
Για κάθε καταιγίδα που ήρθε , γιατί ήξερα και ξέρω πως στο τέλος θα βγει το ουράνιο τόξο…

Είμαι ευγνώμων στον καλό Θεό, που με αξίωσε να έχω για συνεργάτες μου άξιους γονείς και για μαθητές, παιδιά γεμάτα αγνότητα , ευαισθησία και όραμα.
Είμαι ευγνώμων , γιατί σήμερα ξανάγινα παιδί και τραγούδησα μαζί με τα παιδιά μου τα κάλαντα για έναν άγιο σκοπό.
Είμαι ευγνώμων στο Β2 που με κάνει καλύτερο άνθρωπο!

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΜΑ ΤΩΝ ΚΑΛΑΝΤΩΝ
(Καραβάκι, τριγωνάκι, τύμπανο, κουδουνάκια, ταρανδοστέκες κι ένα πανέμορφο,ολόχρυσο κουτάκι για τη συγκέντρωση των χρημάτων. Το ταξίδι μας ξεκινά.)



Πρώτος σταθμός το κυλικείο μας .

 Δεύτερος σταθμός το σπιτάκι του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων. Εδώ μας περιμένει και μία έκπληξη. Ο ίδιος ο Άγιος Βασίλης εμφανίζεται μπροστά μας και δέχεται να μας συνοδέψει στην εξόρμησή μας . Σίγουρα κάτι παραπάνω  ξέρει  εκείνος από φιλανθρωπικό έργο.



Τρίτος σταθμός τα σπίτια της γειτονιάς .


 Τέταρτος σταθμός το ψιλικατζί-
δικο.

 Στο super market της γειτονιάς .

 Στη λαϊκή αγορά.
 Επιτέλους ήρθε η στιγμή της καταμέτρησης.

 Να και η παράδοση του ποσού στον ιερέα μας. 
 Ακούσαμε με προσοχή τα τόσο ενδιαφέροντα λόγια του.
 Στο τέλος δεν έλειψε  και το κέρασμα.

Να είμαστε όλοι καλά και του χρόνου να τα ξαναπούμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου